ქონების გადასახადი
გადასახადის გადახდის ვადა: საანგარიშო წლის მომდევნო წლის 15 ნოემბრამდე.
ქონების გადასახადის დეკლარაციის წარდგენა - 2 ნოემბრამდე.
დეტალური ინფორმაციაჩვენი მიზანია საქართველოში თქვენი საგადასახადო უსაფრთხოების უზრუნველყოფა - საგადასახადო დაგეგმვიდან დეკლარაციების წარდგენამდე. თქვენ მხოლოდ შესაბამისი გადასახადების გადახდა და მშვიდად ყოფნა დაგრჩებათ.
თქვენი საქმიანობისა და საქართველოში არსებული ქონების შესახებ ინფორმაციის, ასევე თქვენი საგადასახადო რეზიდენტობის სტატუსის გათვალისწინებით, საგადასახადო იურისტი და ბუღალტერი შეაფასებენ თქვენს საგადასახადო ვალდებულებებს საქართველოში და დაგეხმარებიან საგადასახადო დაგეგმვაში.
თუ საგადასახადო ნომერი არ გაქვთ, დაგეხმარებით მის მიღებაში. საგადასახადო ნომერი საჭიროა გადასახადის გადამხდელის ელექტრონული კაბინეტის გასააქტიურებლად, რომლის მეშვეობითაც ხდება საგადასახადო დეკლარაციების წარდგენა და საგადასახადო ორგანოსთან კომუნიკაცია.
ბუღალტერი დამოუკიდებლად ან თქვენი მონაწილეობით მოამზადებს და წარადგენს საგადასახადო დეკლარაციას, გამოთვლის გადასახდელი გადასახადის ოდენობას და აგიხსნით მისი გადახდის წესს.
ვაკონტროლებთ გადასახადის ბიუჯეტში ჩარიცხვას და შემდგომ ვამოწმებთ გადასახადის გადამხდელის ელექტრონულ კაბინეტს.
ჩვენ წარმატებით ვმუშაობთ ბაზარზე 2018 წლიდან და ამ პერიოდის განმავლობაში 500-ზე მეტი საგადასახადო დეკლარაცია გვაქვს წარდგენილი.
თითოეული საგადასახადო სიტუაცია უნიკალურია. ჩვენი ექსპერტები კონკრეტულად თქვენს შემთხვევას განიხილავენ და ითვალისწინებენ ქართული და საერთაშორისო კანონმდებლობის ყველა შესაბამის ნიუანსს.
პირველადი ანალიზიდან საბოლოო შემოწმებამდე - ყველა პროცესი სრულად გამჭვირვალეა.
ჩვენს მუდმივ კლიენტებს ვთავაზობთ თანამშრომლობის ექსკლუზიურ პირობებსა და მიმზიდველ ფასდაკლებებს.
დაუკავშირდით JUST Advisors-ს საგადასახადო ანალიზის, საგადასახადო ნომრის მიღების, დეკლარაციის წარდგენისა და შემოწმების საკითხების განსახილველად.