პროფესიონალიზმი და კეთილსინდისიერება. კომპანიის მიზანი არასდროს ყოფილა და არის ნებისმიერი დაინტერესებული პირისათვის თავისი მომსახურების თავს მოხვევა - პირველი, რასაც ჩვენ ვაკეთებთ, არის პრობლემის იდენტიფიცირება, პრობლემური ურთიერთობის მხარეთა იდენტიფიცირება, რათა საფუძველშივე გამოვრიცხოთ შესაძლო ინტერესთა კონფლიქტის არსებობა, შემდგომ - პრობლემის გადაჭრის ყველა შესაძლებელი გზის განხილვა, დაინტერესებული პირისათვის მაქსიმალურად გასაგები და მისაღები ფორმით მიწოდება და მასთან ერთად პრობლემის მოგვარების საუკეთესო გზის არჩევა. სწორედ აღნიშნული პრინციპებით მუშაობა არის ერთ-ერთი მთავარი განმაპირობებელი გარემოება იმისა, რომ კომპანიის კლიენტები თავიდანვე ნდობით განეწყობიან ზოგადად Just-ის და კონკრეტულად იმ სპეციალისტის, ან სპეციალისტების მიმართ, რომელთანაც შედგა კომუნიკაცია, ისინი ხვდებიან და გრძნობენ, რომ კომპანიის მიზანი არაა მხოლოდ სარგებლის მიღება, კომპანიის მთავარი მიზანია შექმნილი პრობლემის წარმატებით გადაჭრა, შესაბამისად, კომპანიის პრინციპები და კლიენტის ნდობა კომპლექსურად ხდება წინაპირობა წარმატებული თანამშრომლობისათვის.